Štítky

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Zuzana Bartáková a moc mě baví focení.Pokud máte o podobné fotky zájem,napište mi na můj mail : zu.bar@seznam.cz

středa 9. ledna 2013

Project 52



Tak jdu taky do toho

30.týden-Sklo

29.týden-Rodina

28.týden-Příroda

27.týden-Staré vzpomínky
Já a můj velký brácha

26.týden-Oblíbený outfit
Děti,vemte si na sebe,co máte nejraději....Po půl hodině přišly takhle :D

25.týden-Balónky

24.týden-Růžová

23.týden-Západ slunce

22.týden-Něco nového

21.týden-Tanec
Topná sezona se trochu protáhla,tak tady je jeden tanec v plamenech.

20.týden-Nákupy
Maminko,to počebuju,to počebuju a to taky počebuju....

19.týden-Dlouhá expozice


18.týden-Knihy
Moje nejoblíbenější dětská knížka

17.týden-Nejlepší přítel
Tak jako asi každý rodič bych byla šťastná,kdyby si naše děti byly těmi nejlepšími přáteli

16.týden-Láska

15.týden-Ulice
archiv

14.týden-Jídlo
Moooc důležité jídlo

13.týden-Oblíbená hračka
Největší kámoši v dobrém i ve zlém

12.týden-Písmena
Kačenky první "písmenka"

11.týden-Malý a velký


10.týden-Voda


9.týden-Polibek


8.týden-Černá a bílá
Kačenky dílo :)

7.týden-Vintage


6.týden-Úsměv
Pět úsměvů pěti generací


5.týden-První krok


4.týden-Něco starého

3.týden-Barvy

2. týden-Domácí mazlíček
Toto je náš domácí Mazlík.Původně to měl být kocour na zahradu,ale teď je to kocour domácí.Ale myšilov to tedy je.
1.týden-Portrét
Lukášek dostal své první brejličky,je z nich nadšený,nejraděj by v nich i spal.Jen ještě musíme začít lepit očíčko :( 

Žádné komentáře:

Okomentovat